چگونه بهترین وسایل تزیینی تولد را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین وسایل تزیینی تولد را انتخاب کنیم؟

امروز با وجود اینترنت ، برگزاری جشن تولد خاطره انگیز کار دشوار و هزینه  بری نیست. تنها کافیست با کمی سرچ و جستجو در اینترنت و ایده گرفتن از تزیین تولدها، به علاوه کمی حوصله، جشنی به یاد ماندنی را برای عزیزانتان برگزار کنید.

در این مقاله سعی داریم با ذکر نکاتی مهم شما را راهنمایی کنیم.

 

وسایل تزیین تولد بزرگسالان
وسایل تزیین تولد بزرگسالان

 

وسایل تزئینی تم تولد

این وسایل میتواند شامل بادکنک ، خوراکی ها ، گل ، شمع ، ظروف پذیرایی و …. باشد.

بادکنک

اولین ابزاری که برای تولد به ذهنمان می رسد بادکنک است. پس چه بهتر که با سلیقه و دقت از این ابزار بهترین ایده تزیینی تولد رو ایفا کنیم.

1) ریختن پولک ها یا اکلیل های رنگی درون بادکنک های ترجیحا روشن(بویژه سفید)

2) آویزان کردن بادکنک ها از سقف و اتصال نوار و روبان های رنگی

برای این کار میتونید از گاز هلیوم استفاده کنید یا بادکنک ها رو از طریق چسب به سقف بچسبانید.

3) استفاده از عکس های زیبا

می تونید عکس های خاطره انگیز فرد مورد نظرتون رو به روبانی که از بادکنک آویزان شده بچسانید و آن را مثل یک آلبوم عکس زیبا کنید.

4) استفاده از گلدان ها

میتونید بادکنک هارو مثل یک دسته ی گل درون گلدان خاصی قرار بدید.

(پیشهاد ویژه بهنما :می تونید سنگریزه های رنگی رو داخل گلدان شیشه ای و شفافی بریزید و سپس بادکنک هارو از طریق نوار یا نخ های رنگی درون آن قرار دهید و دقت کنید که برای زیباتر شدن هرچه تمام ، از بادکنک های هلیومی در اینجا استفاده کنید.)

5) بادکنک های رنگی رنگی

اگر از تم رنگی استفاده می کنید ، بادکنک هایی با رنگ های مختلف را به کار ببرید در این صورت اینکار باعث بهم ریختگی و شلوغی میشه. (پس اگه تم تون رنگی رنگی نیست تنها از یک یا دو رنگ استفاده کنید)

6) هارمونی رنگ ها

حواستون به رنگ ها هم باشه. مثلا استفاده از دو رنگ تیره ی مشکی و سرمه ای بنظر جذابیت بصری خاصی نداره ولی دو رنگ تیره و روشن خیلی می تونه فضا رو زیبا کنه مثل سرمه ای و کرمی.

7) چندین چینیش متفاوت مثل مورب یا مدل درخت ، قوسی شکل و …. وجود دارد . استفاده از انواع استند هارو نیز به خاطر داشته باشید.

 

تم تولد بزرگسال
تم تولد بزرگسال

 

تم تولد

حتما هنگام انتخاب تم تولد به سلیقه و علایق عزیزانتان توجه کنید و حتما فضایی زیبا را برای عکاسی فراهم کنید .( هرچه تم تولد ساده تر باشد و از رنگ های کم استفاده شده باشد ، جذابیت بیشتری برای مهمانان بوجود می آورد و شیک تر بنظر می رشد)

وسایل تزئینی میز تولد

وسایلی رو میز تولدتون استفاده می کنید عموما شامل این موارد می باشد :

گلدان ، شمع ، ظروف پذیرایی، قاشق و چنگال، دستمال سفره، انواع خوراکی ها و …

  • از گل های طبیعی برای گلدان های روی میزتان و شمع های زیبا غافل نشوید حتی یک شاخه گل رز.

شمع های ساده رو می تونید با یک نوار بهم وصل کنید یا مثلا درون یک ظرف شیشه ای قرار بدین و درون آن ، تزیینات دیگر مثل اکلیل یا حتی یک عکس قرار دهید.

(می تونید شمع های ساده تهیه کنید و با ترنسفرهای سرد یا همان عکس برگردان ها به سادگی هر طرحی که دوست دارید رو روشون اجرا کنید. این ترنسفرها رو می تونید به راحتی هم تهیه هم استفاده کنید و هزینه ی قابل توجهی را ذخیره کنید)

  • کیک تولد هرچه خاص تر باشد به یاد ماندنی تر میشه و به تنهایی 50 درصد زیبایی میز شما رو تامین می کند( اصلا مگه بدون کیک، تولد معنا داره؟)
  • لازم نیست برای شب تولد غذاهای سنگین با برنجی استفاده کنید. استفاده از فینگر فود های زیبا و متنوع به تزیین میز تولدتان کمک بسیاری می کند . می تونید در ظروف ساده هر طور که میخواهید بچینید.

 

تزئین میز تولد
تزئین میز تولد

 

 

  • استفاده از دستمال های ساده و طرح دار نیز یکی دیگر از وسایل تزیینی میز شماست . می تونید دستمال هارو دور قاشق و چنگال ها بپیچید یا با کمی خلاقیت شکل های زیبا به آن بدهید و در بشقاب های مهمانان قرار دهید.

سایر وسایلی که میتونید برای تزیین تولد از آنها استفاده کنید:

  • کلاه تولد : می تونید انواعی از تاج های مصنوعی یا طبیعی مثل تاج گل ، یا انواع کلاه های کاغذی یا پارچه ای را تهیه کنید. ( دقت کنید که رنگی که در آنها استفاده شده حتما با تم تولد شباهت داشته باشد.)
  • لباس تم تولد : معمولا اینکار را برای دختر بچه و پسر بچه ها انجام می دهند ( استفاده از لباس های کارتونی متناسب با تم ) البته بهتر است لباس کسی که جشن تولد اوست با تم تولدش شباهت داشته باشد مثلا برای تم کرمی میتونید لباس و کفش کرمی برایشان تهیه کنید با شلوار تیره.
  • برف شادی و فشفشه هم که از همراهان همیشگی تولد های ماست 😊
  • ریسه های تزئینی رو فراموش نکنید. می تونید با روبان و کاغذ های رنگی ریسه درست کنید یا می تونید حتی از عکساتون استفاده کنید و اونارو از طریق ریسه بهم وصل کنید.
  • و اما مهم ترین و هیجان انگیز ترین قسمت ماجرا : کادو تولد

دقت کنید اگه بهترین کادو رو هم بخرید اما کادوپیچی مناسب نداشته باشه خیلی جالب به نظر نمی رسه. پس دقت کنید که از جعبه یا کاغذ کادو مناسب استفاده کنید.

برای خاطره انگیز شدن جشن تولد عزیزانتان می توانید به مهمان ها نیز هدیه دهید.  مثلا انواع گیفت های ساده و بامزه یا خوراکی های کوچک بسته بندی شده.

امیدوارم تمام نکات لازم برای تزیین تولد و ایجاد یک خاطره به یاد ماندنی را برایتان گفته باشم. دقت کنید که لازم نیست تمام موارد گفته شده اجرا کنید. با اجرای تنها چندتا از همین موارد می تونید خاص ترین تزیین تولد را داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

تماس با ما:

تمامی حقوق معنوی برای مجیک کارت محفوظ می باشد | طراحی شده توسط MyTech

سلام ، ارتباط با کارشناسان