چرا باید برای تولد دیگران به آن ها کارت پستال تولد هدیه بدهیم؟

چرا باید برای تولد دیگران به آن ها کارت پستال تولد هدیه بدهیم؟

 

کارت های پستال  تنها یکی از راه های برقراری ارتباط و ابراز احساسات مانند عشق ، تبریک ، تسلیت و قدردانی است. اگرچه ما در دنیایی زندگی می کنیم که از طریق ارتباطات دیجیتالی اداره می شود ، اما کارتی که از طریق پست و یا پیک ارسال می شود و به دست مان می رسد می تواند برایمان اهمیت زیادی داشته باشد.

امروزه ، ارسال پیام تولد در اینستاگرام ،واتساپ،تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی ممکن است یک گزینه آسان تر از ارسال کارت تبریک به یک دوست عزیز باشد ، اما با ارسال یک پیام آنلاین به آنها ، صرفا پیام تبریک خودتون رو منتقل کردید و در ذهن عزیزتان کمتر ثبت و ماندگار می شود. بله ، بیشتر ما در زندگی روزمره خود به فناوری متکی هستیم و از آن برای ارتباط منظم با دیگران استفاده می کنیم. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید به اعضای خانواده یا دوستان خود یک پیام آنلاین غیر فیزیکی ارسال کنید.

 

ما در این مقاله قصد داریم در مورد علت اینکه چرا ارسال کارت پستال تولد حائز اهمیت است با هم صحبت کنیم همچنین شما را با یکی از جدیدترین کارت های پستال تولد که هم هوشمند است و هم به تازگی روانه بازار شده است صحبت کنیم.

در ادامه با هم میخوانیم…

سر فصل های این مقاله

. شخصی سازی کارت پستال تولد

. برتری کارت پستال تولد نسبت به پیام تبریک آنلاین

. تاریخچه کارت پستال تولد

. کارت پستال تبریک تولد  مجیک کارت

. پنل شخصی بارگزاری اطلاعات کارت های هوشمند

 

شخصی سازی کارت پستال تولد

کارت پستال تبریک تولد،پیوستی فوق العاده برای هدیه ای است که میخواهید آن را به عزیزانتان تقدیم کنید. می توانید کارت خود را برای او شخصی سازی کنید تا روزی فراموش نشدنی  را برای او رقم بزنید.

یک کارت پستال نشان می دهد که شما وقت و تلاش زیادی را صرف خرید آن کارت کرده اید و همچنین نشان می دهد که در مورد آن شخص فکر کرده اید و به سبک کارت و پیام درون آن توجه کرده اید.

 

کارت تبریک تولد

برتری کارت پستال تولد نسبت به پیام تبریک آنلاین

یک پیام در شبکه های اجتماعی ممکن است برای همیشه در جدول زمانی شما باقی بماند ، اما آیا این واقعاً نشانه این است که برای به یاد آوردن روز تولد عزیزانتان وقت گذاشته اید؟

 حتی اگر یک پیام طولانی پر از ایموجی باشد،با شادی ایی که از بازکردن کارتی که برای ارسال آن وقت گذاشته اید حاصل می شود،  قابل مقایسه نیست!

 رسیدن به درب منزل آنها قبل از تولد و یا روز تولد آنها ، بدون شک لبخند را بر لبان آنها می نشاند که یک پیام آنلاین نمی تواند به این اندازه این کار را انجام دهد.

اگر روز تولد عزیزی نزدیک است به فکر تهیه کارت پستال برای او باشید.

 

کارت تبریک هوشمند

 تاریخچه کارت پستال تولد

کارت های تبریک به تاریخ باستان چین و مصر برمی گردد ، به عنوان راهی برای ارسال حسن نیت به اطرافیان. با توجه به اینکه کارت های تبریک در چین به شکل آرزوهای دست نویس و آرزوهای مصری در یک رول پاپیروس است ، این سنت در سراسر کشورها رایج شد. از کارت سال نو گرفته تا عید پاک ، ولنتاین و تولد ، این روش اولیه جشن گرفتن مناسبت، قبل از هدیه دادن بود.

در اوایل پانزدهم قرن ، این شیوه جدید جشن گرفتن مناسبت های خاص به اروپا آمد و به سرعت به آنچه که امروز است تبدیل شد.

کارت پستال تبریک تولد مجیک کارت

کارت پستال هوشمند مجیک کارت، نوعی کارت تبریک طراحی شده توسط تیم برنامه نویسی مای تک می باشد.  این کارت تبریک ها  این قابلیت را دارند تا متن، صدا، تصویر و ویدئو شما را  ذخیره کرده و  به هنگام اسکن شدن توسط تلفن همراه پخش نمایند.

 

کارت پستال دیجیتال
کارت پستال دیجیتال

 

شما متن، صدا، تصویر و یا ویدئو خود را به کمک تلفن همراه تان بر روی این کارت ها ذخیره می کنید و این کارت ها را به همراه هدیه تان برای فرد مورد نظرتان ارسال می کنید . آن فرد هنگام دریافت هدیه و کارت تبریک هوشمند ، به راحتی و بدون نصب نرم افزار صرفا با اسکن کردن Qr Code چاپ شده بر روی کارت می تواند متن، صدا، تصویر  و یا ویدئو شما را مشاهده می نماید.

پنل شخصی بارگزاری اطلاعات کارت های هوشمند

به هریک از کارت های تبریک یک Qr Code و یک شناسه 11 رقمی پیام اختصاص داده شده است . بعد از خرید این کارت ها شما می توانید با اطلاعات شخصی خودتون نظیر شماره تماس و .. در سامانه ثبت نام کنید و پنل شخصی خود را جهت بارگزاری متن، صدا، تصویر و یا ویدئو فعال نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.

راهنمای فعالسازی مجیک کارت

سخن آخر

ارسال کارت پستال تولد برای مخاطبین عزیزتون از  هر نظر از ابراز پیام تبریک در پیامک،شبکه های اجتماعی و … برتری دارد و برای همیشه در ذهن عزیزانتان باقی می ماند.ممنون که تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کردین.

 

 

 

مطالب مرتبط

تماس با ما:

تمامی حقوق معنوی برای مجیک کارت محفوظ می باشد | طراحی شده توسط MyTech

سلام ، ارتباط با کارشناسان