کارت پستال موزیکال

کارت پستال موزیکال

مناسبت هایتان را متفاوت تبریک بگویید.

احتمالا کارت تبریک های متفاوت و زیادی را تا به حال دیده اید.

در گذشته پیام به صورت نامه نوشته می شد و شاید هنوز مادر بزرگ و پدر بزرگ هایتان ، نامه هایی از زمان های گذشته به یادگار نگه داشته باشند. امروزه ، این نامه ها را می توان در قالب جدیدتری ، حفظ و نگه داری کرد.

در این مقاله می خواهیم شما را با نوع جدیدتری از کارت پستال و کارت تبریک ، آشنا کنیم. پیشرفت علم و تکتولوژی ، روند خوب و سریعی بر زندگیمان داشته است. این پیشرفت در  پیام و تبریک گفتنمان هم دیده می شود.

جهت اطلاع از آخرین اخبار در صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

کارت های پستال موزیکال یا کارت پستال دیجیتال ، این امکان را برای شما فراهم میکنند که به طور خاص برای عزیزانتان پیام خاطره انگیزی داشته باشید. در انواع مناسبت ها ، مثل تولد ، سالگرد عروسی، روز مادر ، پیام تسلیت و … می توان از این کارت ها استفاده کرد.

5 ایده برای سورپرایز تولد (بیشتر بخوانید)

 

چرا کارت پستال موزیکال را انتخاب کنیم؟

این کارت ها، قابلیت آپلود صدا ، عکس ، متن ، موزیک  و ویدئو را دارند. شاید شنیدن صدای کسی که او را دوست می داریم یکی از بزرگترین موهبت های این دنیا باشد. در کنار این صدا ، می توانید تصویر یا ویدئو شخص مورد نظر را نیز مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی این کارت ها ، کم هزینه بودنشان است.

کارت پستال موزیکال
کارت پستال موزیکال

شما با تهیه این کارت ها می توانید به راحتی احساستون رو به مخاطب عزیزتون هدیه کنید.

روی هر یک از این کارت ها یک qr code اختصاصی درج شده،مخاطبتان وقتی کارت رو از شما دریافت میکند به راحتی می تواند بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی تلفن همراه خودش،با اسکن این کارت ها پیام شما را دریافت کند.

به همین راحتی ! ! !

حالا شاید این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید،کسی که این کارت رو خریداری میکنه چگونه می تواند پیام خود را روی این کارت ها ذخیره کند؟؟؟؟

نگران نباشید ! ! !

همراه پک کارت پستالی که برای شما ارسال می گردد یک کارت راهنما وجود دارد که لینک سایت مجیک کارت بر روی آن درج شده که شما عزیزان به راحتی می توانید

با ورود به سایت مجیک کارت با مراجعه به صفحه راهنمای فعال سازی مجیک کارت فعال سازی کارت خود را انجام دهید.

صدها پیام تبریک تولد، ازدواج ، اعیاد مختلف ، روز پدر و مادر، مناسبت های مذهبی و پیام های تسلیت و…  تا به حال بر روی این کارت ها ذخیره شده اند.

اگر هر سوالی در رابطه با مجیک کارت داشتید میتوایند به قسمت سوالات متداول مراجعه کنید ، اگر هر سوالی در رابطه با مجیک کارت داشتید و با توجه به قسمت سوالات متداول به پاسخی برای سوال خود پیدا نکردید ، میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط

تماس با ما:

تمامی حقوق معنوی برای مجیک کارت محفوظ می باشد | طراحی شده توسط MyTech

سلام ، ارتباط با کارشناسان